Forsamlingshuset økonomi tillader ikke de store udgifter til rengøring. Vi er afhængige af, af lejerne selv gør ordentlig rent efter sig. Nedenfor angives, hvad der ligger deri:
Forstuen støvsuges før stolene stilles derud.
Salen: Stole og borde tages ind fra salen og stilles på plads i forstuen. Stolene anbringes med de blå stole forrest. Hvis noget er i stykker, stilles det lidt til side. Bordene stilles to og to med bordfladerne mod hinanden. Bordene må ikke slæbes hen ad gulvene. Gulvet i salen fejes og vindueskarmene aftørres. Eventuelle skrammer på vægge indberettes på evalueringsskemaet.
Kaffestuen: Gulvet fejes og vindueskarmene aftørres. Stolene og stilles på plads i forstuen.
Gang og toiletter fejes og toiletter trækkes ud.
Køkkenet og opvaskerum : Al opvask gøres færdig og servicet sættes på plads. Alle madrester lægges i affaldssækken. Evt. ituslået service noteres på evalueringsskemaet og stilles frem på køkken bordet. Ovne rengøres, hvis de har været i brug. Opvaskemaskinens rist renses. Kaffemaskinen rengøres. Bordene tørres af med en fugtig klud. Gulv fejes. Brugte viskestykker, klude og håndklæder lægges i vaskemaskinen, som sættes i gang som anvist. Køleskabet gøres rent med aftørrede hylder. Affaldssækken bæres ud i containeren udenfor.
Den lille forstue : Gulvet fejes. Måtterne rystes.
Husk at skrive fremkomne småskader (det kan jo ske) på evalueringsskemaet.
Nyeste kommentarer
24.11 | 10:13
Hej Gitte, Jeg vil gerne lege forsamlingshuset d. 10. dec. til min datters fø...
18.09 | 12:53
Tak for svære
18.09 | 07:34
Hej Ramadan Forsamlingshuset er allerede udlejet den 1. okt...
18.09 | 07:31
Hej Christian Den lille sal udlejes kun på hverdage. Hele huset kan le...